Nápověda


Slovník pojmů


Zákaznický účet - je prostředí (podobné e-mailové schránce), do kterého má přístup pouze zákazník, který do něj vstupuje svým zákaznickým jménem a heslem. V účtu může kontrolovat či sledovat své objednávky, měnit zadané údaje či nastavovat různé služby, které účet nabízí zákazníkům.

Registrace - není nic jiného, než založení tzv. "zákaznického účtu", který běžnému zákazníkovi přináší mnoho výhod. Mezi ně např. patří: kontrola stavu objednávek, přehled předešlých objednávek, nemusíte již jednou zadané údaje zadávat při každém novém nákupu znova, můžete čerpat výhody zákaznických bonusů či si nechat zasílat aktuality v nichž Vás budeme informovat o právě probíhajících akcích.

Expedice - nebo-li také odeslání zboží. Je to den, kdy předáme vámi objednané zboží dopravci, aby Vám jej dodal.

Nákup bez registrace - v našem obchodě není nutná registrace, nepřejete-li si ji. Nebude Vám založen zákaznický účet.

Dobírka - platba na dobírku nebo také platba hotově - znamená, že za zboží zaplatíte dopravci, na pobočce České pošty nebo našemu zaměstnanci až při převzetí zboží.

Platba na účet - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. S platbou vyčkejte až po obdžení druhého emailu, ve kterém bude uvedeno kdy Vám zboží můžeme doručit. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Zboží expedujeme až po obdžení platby na náš účet.

Skladová dostupnost - je doba, za kterou nám je výrobce/dodavatel schopen dodat zboží. Do doby naskladnění se započítávají jen pracovní dny.
    Skladem – zboží je skladem, je odesláno v nejbližším možném termínu. (Je-li objednávka učiněna v pracovní den do 12hod., bude odeslána v den objednání. Objednáte-li později a na zboží spěcháte, kontaktujte nás pro jistotu telefonicky.)

    Do 3 dnů
    (např. do 3 dnů, 4 dnů, 1 týdne...)
    Je-li u zboží uvedeno např. do 3 dnů, odesíláme zboží v uvedené době.

    Na dotaz - je-li u zboží „skladová dostupnost: na dotaz" – náš dodavatel/výrobce nemá zřejmě zboží skladem. Na váš dotaz se můžeme obrátit na dodavatele, aby nás informoval, kdy je schopen toto zboží opět naskladnit. Je možné, že zboží již dodavatel nenaskladní popř. může jít o delší časovou prodlevu.
Faktura je daňový doklad, který obsahuje popis toho, za co zákazník zaplatil/zaplatí. Musí obsahově splňovat všechny zákonné podmínky. Tento doklad zároveň také slouží jako "reklamační list", pokud bude potřeba reklamovat zboží u nás. Faktura slouží zákazníkovi jako důkaz koupě. Fakturu naleznete v přijatém balíku u zboží nebo Vám bude předána při osobním odběru.

PPL je balíková expresní služba, která se specializuje na rychlou přepravu balíků po celé České republice. Jedná se o spolehlivějšího přepravce, než je např. Česká pošta. ...více informací