Doprava

Pozor, celková doba dodání zboží je součet skladové dostupnosti a doby dopravy/doručení.
Doba, kdy zboží dostanete = skladová dostupnost + doba dopravy

Balíková expresní služba DPD :: Česká pošta :: TOPTRANS :: Osobní odběr :: Ceník dopravy :: Informace o platbě

 


PPL - vnitrostátní přeprava zásilek 

  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci) od 8:00 do 18:00 hodin po celé ČR
  • Oznámení o doručení zásilky dostanete e-mailem den předem
  • Řidič vždy zdarma kontaktuje příjemce na uvedeném telefonním čísle, aby s ním upřesnil detaily o doručování zásilky
  • Příjemce může zdarma změnit instrukce o doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu
  • Večerní doručení od 17:00 až do 21:00 hodin ve vybraných lokalitách (Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň, Praha, Ústí nad Labem, Zlín)
  • O způsobu zaplacení se příjemce svobodně rozhodne až v momentě převzetí zásilky, zda zásilku uhradí v hotovosti nebo platební kartou
  • V případě, že první pokus doručování není úspěšný, doručujeme zásilku po předchozí avizaci (email nebo SMS) následující pracovní den automaticky znovu. Upozornění o opětovném doručování zasíláme ještě před nakládkou.
  • Pokud doručení není úspěšné ani na druhý pokus, informujeme příjemce o uložení jeho zásilky na příslušném depu a zároveň nabízíme možnost, aby nás kontaktoval pro sjednání další možnosti doručení
  • Online sledování zásilky
  • Více na www.ppl.cz nebo www.pplbalik.cz

Převzetí a reklamace

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 


 

 

Česká pošta

 

Balík do ruky

balik do ruky      NOVINKA 2012

Balík Do ruky příjde za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo emailu. Snadnější už to snad ani být nemůže. Jedná o plnohodnotnou náhradu Obchodního balíku – Balík Do ruky od něj převzal všechny osvědčené funkcionality a přidal ještě pár navíc.

Výhody Balíku Do ruky

  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Zboží je expedováno podle momentální skladové dostupnosti, která je uvedena u každého zboží. Skladová dostupnost je orientační předpokládaná doba, kterou posléze upřesní náš obchodník při potvrzení objednávky.
  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu,
  • Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
  • Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí. 
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.

Komfort na přání

Zákazník (adresát) si může sám změnit čas a způsob doručení balíku.
Prostřednictvím interaktivního webového formuláře na  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Balík neustále pod dohledem!
Využijte službu sledování zásilek Track & Trace na internetových stránkách České pošty. Balík je neustále monitorován, od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Nezastihli jsme zákazníka, protože byl na dovolené?
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.

Více informací o novém balíkovém portfoliu získáte na webových stránkách Balík Do ruky, Balík Na poštu nebo na www.balikovarevoluce.cz.

Převzetí a reklamace
Jestliže zjistíte, že obal zásilky je hrubě poškozen a evidentně je poškozeno i zboží, je lepší takový balík nepřevzít (protrhnutý, promáčknutý, prořezaný obal atd.). Vždy je dobré spolu s dopravcem zásilku rozbalit a zboží dobře prohlédnout, zda je zboží kompletní a v neporušeném originálním obalu. Jestliže se rozhodnete zásilku převzít (obal sice poškozený je, ale zboží na první pohled není), doručovatel je povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Zjistíte-li následně doma závadu, dostavíte s dokladem (protokolem) do 24 hod od převzetí zásilky na Vaší příslušnou pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod od převzetí a pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy, nemůžeme Vám takovou reklamaci uznat. V případě problémů s Českou poštou nás o stavu reklamace informujte, budeme se snažit Vám pomoci.

 


 

Osobní odběr

 

Odběrná místa: Olomouc a Slatinice

Zboží je možné osobně odebrat na adrese:

 

  >>> Odběrné místo Olomouc, mapa
  >>> Odběrné místo Slatinice, mapa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  >>> Odběrné místo Olomouc, mapa
  >>> Odběrné místo Slatinice, mapa
  >>> Odběrné místo Olomouc, mapa
  >>> Odběrné místo Slatinice, mapa

 

- Osobní odběry: (Po - Pa, 8:00 - 16:00)
- Po předchozím objednání v našem internetovém obchodě

Jakmile bude zboží převezeno ze skladu a nachystáno k osobnímu odběru, budete telefonicky kontaktováni naším obchodníkem!

Výdej zboží na odběrném místě v Olomouci provádějí pracovníci partnerské firmy Alfa expo - Jiří Houdek, tito pracovníci zboží pouze předávají, kontrolují obsah zboží spolu se zákazníkem a případně potvrzují záruční list.

Více informací o konkrétních místech pro osobní odběrnaleznete zde.

Mapy odběrných míst:
Informace a mapu kde nás najdete,naleznete zde.

 

 


 

 

 


 

 

Informace o platbě

 

 

Platba hotově

 

Zboží zaplatíte našemu zaměstnanci nebo zaměstnanci partnerské firmy na výdejním místě.

 

Platba na dobírku

 

Zboží zaplatíte až při přebírání dopravci nebo na přepážce České pošty.

 

Platba na účet

Po obdržení objednávky Vám náš obchodník zašle číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Zboží expedujeme až po obdžení platby na náš účet

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.